Informations- og kommunikationsteknologi i gymnasiet - i et læringsperspektiv.

Abstract : This thesis deals with the integration of Information Technology (IT) in the upper secondary school, seen in a learning perspective. The object of the thesis is to understand the developmental dynamics of IT, peda-gogy and learning, and how IT can facilitate qualitative changes in the upper secondary school. This is examined through the construction of a theoretical outlook, and through analysis of an empirical investigation.
Keywords : ethnography
Type de document :
Autre publication
Master thesis also published online in the online Journal Impact. 2003
Liste complète des métadonnées

Littérature citée [41 références]  Voir  Masquer  Télécharger

https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-00190397
Contributeur : Jerome Zeiliger <>
Soumis le : vendredi 23 novembre 2007 - 08:43:47
Dernière modification le : mardi 24 avril 2018 - 16:16:02
Document(s) archivé(s) le : lundi 12 avril 2010 - 04:04:27

Fichier

master_thesis_ryberg.pdf
Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Identifiants

  • HAL Id : hal-00190397, version 1

Collections

Citation

Thomas Ryberg. Informations- og kommunikationsteknologi i gymnasiet - i et læringsperspektiv.. Master thesis also published online in the online Journal Impact. 2003. 〈hal-00190397〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

261

Téléchargements de fichiers

149