RTST Trend Report: lead theme Contextualisation

Abstract : This trend-­‐scouting report highlights different design dimensions of contextualizing learning, which include: (1) Designin Educational Context the components and constituents of the educational setting, which also have to be orchestrated in an instructional design or the process of orchestration (Luckin, 2010, Specht, 2009), (2) Bridging and linking learning contexts for seamless learning support: Wong et al. define design dimensions of seamless learning experiences and which gaps they identify and what challenges must be tackled to create seamless learning experiences (Wong, 2011).
Keywords : Trend context learning
Liste complète des métadonnées

Littérature citée [54 références]  Voir  Masquer  Télécharger

https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-00722748
Contributeur : Nicolas Balacheff <>
Soumis le : vendredi 3 août 2012 - 18:40:15
Dernière modification le : vendredi 16 septembre 2016 - 15:16:17
Document(s) archivé(s) le : lundi 5 novembre 2012 - 10:57:18

Fichier

20120803_stellar_d1.7_final.pd...
Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Identifiants

  • HAL Id : hal-00722748, version 1

Collections

Citation

Marcus Specht. RTST Trend Report: lead theme Contextualisation. 2012. 〈hal-00722748〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

202

Téléchargements de fichiers

264