Providing feedback in web-based learning

Abstract : In distance learning supported by LMS, it is extremely important to provide automated or partially automated feedback about learning outcomes to students as well as feedback about the efficiency and quality of teaching and learning to teachers and to management of the institution that provides web-based learning courses. In this article, we present the solutions implemented in the LMS eCampus that are theoretically grounded and have been proved in praxis.
Type de document :
Communication dans un congrès
Michael E. Auer. Conference ICL2007, September 26 -28, 2007, 2007, Villach, Austria. Kassel University Press, 8 p., 2007
Liste complète des métadonnées

Littérature citée [15 références]  Voir  Masquer  Télécharger

https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-00197271
Contributeur : Jerome Zeiliger <>
Soumis le : vendredi 14 décembre 2007 - 14:56:38
Dernière modification le : vendredi 27 mars 2015 - 14:57:24
Document(s) archivé(s) le : lundi 12 avril 2010 - 07:41:31

Fichier

141_Final_Paper.pdf
Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Identifiants

  • HAL Id : hal-00197271, version 1

Collections

Citation

Julija Lapuh Bele, Jože Rugelj. Providing feedback in web-based learning. Michael E. Auer. Conference ICL2007, September 26 -28, 2007, 2007, Villach, Austria. Kassel University Press, 8 p., 2007. 〈hal-00197271〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

195

Téléchargements de fichiers

112