Pedagogical evaluation of e-learning courses - Adapted pedagogical index

Abstract : E-learning is becoming an important part of education and it can provide new possibilities for disabled people. Critical evaluation is becoming indispensable, especially in e-learning systems supporting disabled people, as very little has been done in this area. This paper describes the development of adapted pedagogical index (AdaPI), which demonstrates the pedagogical effectiveness of different courses created and adapted for disabled.
Type de document :
Communication dans un congrès
Michael E. Auer. Conference ICL2007, September 26 -28, 2007, 2007, Villach, Austria. Kassel University Press, 10 p., 2007
Liste complète des métadonnées

Littérature citée [29 références]  Voir  Masquer  Télécharger

https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-00197226
Contributeur : Jerome Zeiliger <>
Soumis le : vendredi 14 décembre 2007 - 14:52:42
Dernière modification le : vendredi 27 mars 2015 - 14:57:22
Document(s) archivé(s) le : lundi 12 avril 2010 - 07:35:43

Fichier

42_Final_Paper.pdf
Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Identifiants

  • HAL Id : hal-00197226, version 1

Collections

Citation

Maja Snajder, Mateja Verlic, Petra Povalej, Matjaž Debevc. Pedagogical evaluation of e-learning courses - Adapted pedagogical index. Michael E. Auer. Conference ICL2007, September 26 -28, 2007, 2007, Villach, Austria. Kassel University Press, 10 p., 2007. 〈hal-00197226〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

201

Téléchargements de fichiers

364