Usage Analysis in an e-Learning System: LD Representation Significance, th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, pp.8-9, 2004. ,
Re-Engineering Method for Multimedia System in Education, IEEE Sixth International Symposium on Multimedia Software Engineering, pp.13-15, 2004. ,
DOI : 10.1109/MMSE.2004.65
« Alternatives en sciences cognitives : enjeux et débats », Colloque ARCo'04, Revue d'intelligence artificielle, pp.1-2 ,
Studies in ethnomethodology, 1967. ,
Learning with the Artificial Sciences, Toulouse, Conference on the History of Computing in Education, pp.22-26, 2004. ,
DOI : 10.1007/1-4020-8136-7_4
URL : https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01434505
A mathematical theory of communication, Bell System Techn. Journ, juillet et octobre, 1948. ,
Du mode d'existence des objets techniques, 1958. ,
utilisabilité, acceptabilité : interpréter la relation entre trois dimensions de l'évaluation des EIAH, Actes de la conférence EIAH 2003, pp.15-17, 2003. ,