The Social and Technological Dimensions of Scaffolding and Related Theoretical Concepts for Learning, Education, and Human Activity - TeLearn Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue The Journal of the Learning Sciences Année : 2004

The Social and Technological Dimensions of Scaffolding and Related Theoretical Concepts for Learning, Education, and Human Activity

Roy D. Pea
  • Fonction : Auteur

Résumé

not available
Fichier principal
Vignette du fichier
A117_Pea_04_JLS_Scaffolding.pdf (1.25 Mo) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Loading...

Dates et versions

hal-00190619 , version 1 (23-11-2007)

Identifiants

  • HAL Id : hal-00190619 , version 1

Citer

Roy D. Pea. The Social and Technological Dimensions of Scaffolding and Related Theoretical Concepts for Learning, Education, and Human Activity. The Journal of the Learning Sciences, 2004, 13(3), pp.423-451. ⟨hal-00190619⟩

Collections

TELEARN TICE TEL
282 Consultations
9170 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More